Basis serviceaftale

Med en basis serviceaftale tilbyder vi hjælp fra dygtige og certificerede teknikere, der udfører kvalitetsservice. Sammen finder vi et aftalt serviceniveau for at sikre jeres specifikke behov, og sikre samme serviceniveau til forskellige typer systemer. Serviceniveauer kan tilpasses for at imødegå midlertidige behovsændringer, såsom kritiske tidsperioder eller under events.

Du får servicerapporter for det udførte arbejde, herunder lovpligtig rapportering, og vores Service Desk er dit eneste kontaktpunkt 24/7 året rundt. Dette giver dig ro i sindet til at fokusere på din kerneforretning.


Coromatic service

Elementer inkluderet i basis serviceaftale

  • 24/7 Service Desk som dit eneste kontaktpunkt
  • Teknikere til korrigerende vedligeholdelse på stedet (dagtimer eller 24/7)
  • Planlagt vedligeholdelse udført af kompetente teknikere
  • Lovpligtig rapportering, f.eks. om kølesystemer
  • Standard-servicerapporter med adgang til vores serviceportal

Valgfri elementer i basis serviceaftale

  • Compliance-rapportering, f.eks. energiforbrug eller sikkerhed
  • Tekniske risikovurderinger, f.eks. termografi eller test af brændstoftanke
  • Systemoptimeringsvurderinger, f.eks. reduktion af energiforbrug
  • Fast tekniker på stedet, f.eks. ugentlige kontroller

Kontakt os

Samtykke