Skal vi benytte lejligheden til at servicere dine kritiske anlæg i COVID-19 krisen?

COVID-19 har som bekendt medført at størstedelen af det danske samfund er blevet lukket ned i foreløbig 14 dage, for at afbøde smittespredning.

Vi har i den forbindelse implementeret alle de tiltag, som regeringen har anbefalet, for at beskytte både vores medarbejdere og vores kunder.

Størstedelen af befolkningen anbefales i den forbindelse at fungere i eget hjem i denne periode. Mange bygninger i det private såvel som i det offentlige står som følge deraf tomme, bortset fra enkelte, tilbageblivende medarbejdere. Dette gælder måske også for din virksomhed.

Dette er derfor den perfekte anledning til at få udført service, reparationer og ændringer på dine kritiske anlæg og tekniske installationer, med minimal gene for jeres drift og medarbejdere.

Du kan få udført:

• Lovpligtigt, teknisk vedligehold
• Reparationer, planlagte og uplanlagte
• Nødvendige ændringer på kritiske anlæg
• Færdiggørelse af igangværende opgaver

Alle serviceopgaverne kan udføres under fuld hensyntagen til smitterisiko, og kan udføres uden direkte kontakt med dit personale. Vi har stort fokus på at både vores teknikere og dit personale beskyttes optimalt.

Læs mere her om hvordan vi håndterer kontakt mellem vores teknikere og vores kunder: Coromatic COVID-19 Retningslinjer for teknikerbesøg

Vi har alle en forventning om at Covid-19 krisen er overstået inden for en overskuelig tidshorisont. Hvis du i denne periode benytter lejligheden til at få vores tekniker på besøg og få udført de nødvendige serviceopgaver, har du og din virksomhed dermed mindre på listen over alle de aktiviteter, som I skal have overblik over, når samfundet skal op i normale omdrejninger igen.

Kontakt os her og hør mere om hvordan vi kan udføre sikre teknikerbesøg hos dig og din virksomhed netop nu:

Servicecentret på 88 16 34 00 eller service@coromatic.dk