Årets kundeundersøgelse viser høj tilfredshed
Vores kunder har for nylig givet os flotte bedømmelser i vores årlige, nordiske tilfredshedsundersøgelse. Vi lader hvert år kunderne bedømme vores ydelser. Det er afgørende for vores forretningsudvikling, at vi forstår vores kunders forventninger, på hvilke områder vi gør det godt, og hvad vi kan forbedre. Derfor er vi glade for at vores kunder, i den seneste undersøgelse, giver os en gennemsnitlig rating på 8 ud af 10 point.
Ligesom i andre virksomheder, er der ydelser vi kan forbedre, men resultaterne viser tydeligt, at vores kunder opfatter Coromatic som leverandør af produkter og ydelser af høj kvalitet.
Undersøgelsesresultaterne har høj prioritet i Coromatic, og ledelsen vil sammen med medarbejderne sikre den fortsatte udvikling og optimering af vores ydelser.
Tak til alle der deltog i undersøgelsen – vi sætter pris på dit bidrag.