Driftsikringsaftalen giver dig tryghed og ro i sindet til at fokusere på din kerneforretning
Du får servicerapporter for det udførte arbejde, herunder lovpligtig rapportering, og vores Service Desk er dit eneste kontaktpunkt 24/7 året rundt. Dette giver dig ro i sindet til at fokusere på din kerneforretning.
Elementer i driftsikringsaftale
- 24/7 Service Desk som dit eneste kontaktpunkt
- Teknikere til korrigerende vedligeholdelse på stedet (dagtimer eller 24/7)
- Planlagt vedligeholdelse udført af kompetente teknikere
- Lovpligtig rapportering, f.eks. om kølesystemer
- Standard-servicerapporter med adgang til vores serviceportal
Valgfri elementer i driftsikringsaftalen
- Compliance-rapportering, f.eks. energiforbrug eller sikkerhed
- Tekniske risikovurderinger, f.eks. termografi eller test af brændstoftanke
- Systemoptimeringsvurderinger, f.eks. reduktion af energiforbrug
- Fast tekniker på stedet, f.eks. ugentlige kontroller
LÆS MERE
> Coromatic Alarm and Monitoring System