Driftsikringsaftalen giver dig tryghed og ro i sindet til at fokusere på din kerneforretning

Du får servicerapporter for det udførte arbejde, herunder lovpligtig rapportering, og vores Service Desk er dit eneste kontaktpunkt 24/7 året rundt. Dette giver dig ro i sindet til at fokusere på din kerneforretning.

Elementer  i driftsikringsaftale

  • 24/7 Service Desk som dit eneste kontaktpunkt
  • Teknikere til korrigerende vedligeholdelse på stedet (dagtimer eller 24/7)
  • Planlagt vedligeholdelse udført af kompetente teknikere
  • Lovpligtig rapportering, f.eks. om kølesystemer
  • Standard-servicerapporter med adgang til vores serviceportal

Valgfri elementer i driftsikringsaftalen

  • Compliance-rapportering, f.eks. energiforbrug eller sikkerhed
  • Tekniske risikovurderinger, f.eks. termografi eller test af brændstoftanke
  • Systemoptimeringsvurderinger, f.eks. reduktion af energiforbrug
  • Fast tekniker på stedet, f.eks. ugentlige kontroller

Kontakt os

Samtykke