Service af UPS
Service af UPS – hvad er det vigtigste for dig?
- At undgå afbrud eller nedetid
- Få den rigtige servicetekniker hjælp til tiden
- Overholde lovpligtige serviceeftersyn
- Få overblik over dine kritiske anlæg
- Skaffe de rigtige servicekompetencer til dine anlæg
eller noget helt andet?
Hvad du skal være specielt opmærksom på i forbindelse med service og vedligehold af din UPS
- Regelmæssig inspektion, for at sikre at UPS’en fungerer, når det er påkrævet
- Service og test af batterier
- Eventuelt behov for udskiftning af batterier og reservedele
- Regelmæssig rengøring af UPS’en, f.eks. i støvede miljøer
- Overholdelse af gældende lovkrav
UPS’en er første led i sikringen af strømforsyning af et tilkoblet udstyr, og det er derfor vigtigt, at det bliver inspiceret med regelmæssige mellemrum, og helst årligt. Du har mulighed for at vælge en driftsikringsaftale eller en tryghedsaftale. Vi finder sammen frem til hvilken aftale, der dækker dit behov bedst.
Med en serviceaftale fra Coromatic får du:
- Landsdækkende teknisk eksperthjælp 24/7
- Skræddersyet serviceaftale som dækker præcis dit behov
- Servicerapporter over udført arbejde
- 24/7 adgang til Servicecentret på telefon eller mail
- Single Point Of Contact – ét enkelt telefonnummer til service af alle dine anlæg
Hvad er din fordel?
Du får du ro til at tage dig af din virksomheds kerneområde, ved at overlade ansvaret for dine kritiske anlæg til os. Du får ikke kun adgang til kompetencerne i den danske serviceorganisation, men også hele vores nordiske netværk af serviceteknikere, som er specielt uddannede til at tage sig af alle typer af kritisk infrastruktur.
Med en samlet serviceaftale er du sikret samme serviceniveau for forskellige typer kritisk infrastruktur, så risikoen for fejl minimeres.
Vil du høre mere om hvordan vi kan hjælpe dig med at sikre dit UPS-anlæg?
Kontakt os på +45 88 16 34 00 eller service@coromatic.dk