Vedligeholdelse af forretningskritiske sites

Vi vedligeholder af dine forretningskritiske sites 24/7

En stabil levering af strøm- og datakommunikation er afgørende for driftsstabiliteten i næsten alle moderne organisationer. I vores digitaliserede samfund er der ikke plads til strømafbrydelser eller forstyrrelser i datakommunikationen. Rettidig sikring af det nødvendige vedligeholdelsesniveau samt høje niveauer af oppetid kræver en professionel vedligeholdelsesleverandør. Derfor er Coromatic dedikeret til at hjælpe alle størrelser af organisationer med at sikre konstant strøm og datakommunikation, og således også en uafbrudt forretning, 24/7.

Service er i vores DNA

Det er vigtigt for os at sikre en langsigtet bæredygtighed for kunders forretningskritiske sites, og vores serviceydelser er derfor kernen i vores forretning. Uanset om udfordringen omhandler installation af en ny UPS, etablering af et nyt datacenter eller at sikre strøm og datakommunikation i bygningskritisk infrastruktur, er vores serviceydelser en integreret del af projektet fra starten. Vi kan desuden hjælpe organisationer med vedligeholdelse af eksisterende, forretningskritisk infrastruktur og beskytte data og strømforsyning.

CF Livsvyklus

Specialiserede teknikere, der leverer kvalitetsservice

Med afsæt i branchestandarder og best practices er vores mere end 300 teknikere i Norden særligt uddannede indenfor de områder, der er nødvendige for at servicere og vedligeholde kritiske anlæg uden forstyrrelser af driften. Fordi Coromatics forretning er landsdækkende, kan vores kunder altid regne med, at den rigtige tekniker er tilgængelig på det rigtige sted inden for den garanterede responstid, der sikrer et driftsmiljø.

Vores serviceteknikere har de nyeste certificeringer indenfor flere af vores leverandørers produkter, og i samarbejde med vores partnernetværk kan vi i Coromatic påtage os det samlede ansvar for kundernes kritiske faciliteter – og sikre, at alle faciliteter fungerer uden afbrydelse.

Ét enkelt kontaktpunkt – Single Point of Contact

Vores kunder nyder godt af vores Service Desk, og kan hurtigt og nemt komme i kontakt med vores servicefunktion gennem dette Single Point of Contact(SPOC)- via telefon, web eller email, 24/7. Ét opkald for alle produkter og funktioner inden for anlægget. Vores SPOCdet muligt for vores kunder at fokusere på deres kerneforretning.

Administration af service-dokumentation

Alle problemer og serviceaktiviteter i vores kunders kritiske systemer dokumenteres og logges grundigt. Vores servicekoordinatorer behandler og styrer al kommunikation og feedback med kunderne, og giver gennem vores serviceportal fuld indsigt og gennemsigtighed. Resultatet? Nem adgang til planlagte og gennemførte aktiviteter i Coromatics servicesystem, samt alle andre relaterede oplysninger om vores kunders sites.

Vi tilpasser os til jeres behov

Da alle anlæg og virksomheder er unikke, har vi udviklet en detaljeret og fleksibel serviceproces, som vi tilpasser og gennemfører i tæt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder forskellige typer af vedligeholdelse, som kan skræddersyes til at imødekomme individuelle behov og sikre virksomhedens kritiske drift. Uanset om du har brug for vedligeholdelse af en enkelt UPS eller et større anlæg, er vi der for dig.


Kontakt os

Samtykke