Tryghedsaftale

Med en tryghedsaftale beskytter vi dit sites høje niveau af oppetid med adgang til dygtige og certificerede teknikere døgnet rundt, hvilket inkluderer reservedele.

Din aftale tilpasses specielt til at beskytte dine kritiske aktiver, hvilket omfatter muligheden for forskellige niveauer for forskellige systemer på sites. Budgettet er forudsigeligt, da servicepriserne inkluderer al tid og reservedele – også i tilfælde af flere hændelser, og vi tilbyder mulighed for at ændre serviceniveauerne til forskellige lejligheder, f.eks. under kritiske begivenheder.

24/7 Service Desk og prædefinerede hændelseseskaleringer og styringskontakter gør det muligt for dig, at fokusere på din kerneforretning med ro i sindet.

Med løbende, dashboard-baseret siterapportering, tekniske risikovurderinger og systemoptimeringsvurderinger bevarer du den fulde kontrol.


Coromatic fuld service

Elementer inkluderet i Coromatics tryghedsaftale

  • 24/7 Service Desk med prædefinerede eskaleringskontakter
  • Vedligeholdelse på stedet 24 timer i døgnet, inklusive al tid og materialer
  • Standardiseret, løbende dashboard-rapportering
  • Lovpligtig rapportering, f.eks. om kølesystemer
  • Compliance-rapportering, f.eks. energiforbrug eller sikkerhed
  • Tekniske risikovurderinger, f.eks. termografi eller test af brændstoftanke
  • Systemoptimeringsvurderinger, f.eks. reduktion af energiforbrug
  • Offline-overvågning af livscyklusrisiko ift. batteri

 

Valgfrie elementer i Coromatics tryghedsaftale

  • Online-overvågning af livscyklusrisiko ift. batteri
  • Overvågning af livscyklusrisiko for andre sitesystemer
  • Fast tekniker på stedet, f.eks. ugentlige kontroller
  • Komplet Black Building-test

Kontakt os

Samtykke